Tema: Re: apie EasyTune ir windows 10
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-06 15:26:20
O ar tau išvis kažkokio softo reikia?
Iš žodžių "darbe" ir "GA-B150-HD3" spėju, kad tuose kompuose bus 2 ventiliatoriai - CPU ir maitblokio.
CPU paprastai net ant defaultinių nustatymų nėra "gana triukšmingas", ypač jei šnekam apie ofisą, o ne naktinį darbą miegamąjam, bet jei ką, jį dar galima kiek pareguliuot BIOS'e.
O vat maitblokio propelerio joks softas tau nepatiunins ir aš kažkodėl įtariu, kad problema būtent jame...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

P.S. "Kaip spręsti problemas?" - aš pradėčiau nuo to softo uninstalo :-)