Tema: Re: Paprastas būdas encryptint išorinį hdd?
Autorius: Bronco
Data: 2017-01-02 17:36:07
On 2017-01-02 14:42, Rimas wrote:
> Tai kaip - durna čia mintis, ar "visi taip daro"?
> Jei "visi taip daro" - tai su kuo?

Mano trigrašis būtų toks - enkryptinti pačią failų sistemą yra prasmė,
kai enkryptinamas sisteminis OS skirsnis, t.y. saugomasi pačio
kontuperio vagystės ir saugoma viskas, o ne tik asmenininio profilio
failai. Visais kitais atvejais žymiai patikimiau enkryptinti ne failų
sistemą, o susikurti enkryptintą reikiamo dydžio saugų konteinerį ir jį
mountinti prireikus.

Tokio sprendimo pliusai - paprastas saugaus bakupo darymas (konteinerio
copy > paste į bet kur), atpuola visokie visos enkryptintos failų
sistemos sugriuvimo pavojai, raktų pametimas ir pan.. O naudoti tam
galima tą patį TrueCrypt ir jo forkus. Aišku, galima ir bitlockerį, bet
truecrypt'as kažkaip patikimesniu man atrodo.