Tema: Re: android tv box 2 modeliu palyg
Autorius: svyt
Data: 2017-01-01 20:12:34
As net tiksliai nezinau koks pas mane, pilani jo pakanka ir
 tenkina, ka ten su tuo androidu daugiau daryt? Vistiek telikas
 per toli neiziuriu, stovint salia jo zaidimu zaist nekyla noras,
 tam alternatyvu turiu. Versija mano supratimu kaip vindausu
 versija, tai tik operacine programa, jei pasileidzia viskas ko
 reikia, kam man naujesne versija? Man priedelyje tai is esmes tik
 online filmam ziuret, (is usb rakto ziuret telikas pats moka)
 torentam isorini mikro sd turiu, bet mazai naidoju tam) ka jis
 ten dar sugalvojat su juo veikti, juolab, kad reikia tokios
 galios?

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----