Tema: Re: HDD image restorinimas i SSD
Autorius: Juozas K.
Data: 2016-12-23 11:21:52
restorinti image i HDD, o tada tiesiog klonuoti HDD > SSD su kokiu Acronis.
po klonavimo jokiu repairu jau nereikes. ir i sektorius pataikys. nu ten
tipo kai seniau reikedavo paziureti ar partitionas teisingai align'intas,
kad SSD optimaliau dirbtu, tai teisingu softu klonuojant to nereikia

esme yra isvengti windows restoro i SSD, nebent netingi paskui pi*tis su
alignmentais ir panasiai

"Vytook's" <TRINTI_vytautas59@inbox.lt> wrote in message
Tai pagal tave tokie stepai gaunasi
1. Restorinti Win image į HDD
2. Padaryti naują image su Acroniu
3. Restorinti į SSD
4. Pataisyt bootą
ar ne per ilgas kelias, gal trumpesnis yra?