Tema: Re: Motininė su sulenktu pin'u
Autorius: nezinomas
Data: 2016-12-22 19:52:36
na bandyk tiesint su CPU, tik neijunges aisku, visaip deliok nesmarkiai
judink i sonus arba smulkiu pincetu ir padidinimo stiklu, na jei nepavyks
tada siulau googlint socketo pinout ir ziuret uz ka tas pinas nulankstytas
atsako ir tada bandyt ji nulankstyt ji visai, buvo papuoles man s775 su 2iem
uzlenktais pinais kuriu istiesint nepavyko, tai rizikavau nulankstyt is su
cielka paleist, cielka veike ir kiti cpu veike be bugu jokiu