Tema: Re: Plansetke iki 200e
Autorius: spakainas
Data: 2016-12-14 14:51:50
> Kažką ne ten pažiūrėjai: Battery 10200 mAh Lithium-Ion, Battery runtime
> (according to manufacturer): 18 h. Kas tabletui yra daug.

Jo, ne tą linką nužiūrėjau greičiausiai, kaltas.

> Pilna tokių dėklų. Va, pirmas pasitaikęs į akiratį:
>
> https://www.amazon.de/ELTD-Lenovo-Schutzh%C3%BClle-Standfunktion-Schwarz/dp/B015RC3VOW/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1481643276&sr=8-4&keywords=Lenovo+Yoga+Tab+3+10

Uoj blia, tie su kandonke tai nx, na čia taip suPjektyviai.

> Tik dėl "pirštų atspaudų savaiminio nusivalymo", tai net nežinau kur tu
> tai matei. Deja, bet stiklą reikia pačiam karts nuo karto valyti su
> visais dėklais.

Kad ir dabar prieš akis - senukas ipad3 su smartcoveriu. Kai naudoji su
juo, tai ekraną valyt reik taip 5x rečiau, grubiai - kiekvieną kart
užvertus jis kažkiek nuvalo atspaudus.

> Pasak atsiliepimų, tai kaip tik jį laikyti už tos vietos patogiau. Bet
> aš pats nebandžiau, tai garantuoti negaliu.

Gali būt, todėl ir sakau kad reiktų pabandyt. Na aš čia gal labiau apie
tokius atvejus, kai reik ant laido kabint, o rozetė kaip tyčia iš
dešinės pusės, tada gaunasi, kad reik verst drūtgaliu į viršų, na ar
kažkaip panašiai. Bet gal ten kaiptik viskas labai fengšui.