Tema: Re: Spausdintuvas/multifunkcinis per CPO, ką gausiu?
Autorius: MRT
Data: 2016-12-09 09:03:19

> todel kad ateina nauja  valdzia ir sena valdzia nori preteksto prisipist prie bet ko, kad kitiems butu blogiau, nes kai ateis
> nauji - tada juos pacius rurys. o kad butu viskas YPAC pagal visas geriausias praktikas tai padarysim taip, kad netgi ir visokios
> kotroliuojancios istaigos sakytu "saunuoliai"
>
> vat taip va. cia rimtai.

Jo, siame sektoriuje visi nori kazka papisti, o realiai visi patys save issipisa :)
Realiai susiduri siame sektoriuje su WTF.. bet googlas viska paaiskina:

---

http://www.pipedija.com/index.php/Biurokratija

Šnekant žmogiškiau, biurokratai visokiems valstybių vadams būna labai paslaugūs,
tik nepaprastai efektingai, gerai ir įtikinamai pisa protą, kol visi vadai, netgi buvę nepatikliais,
patiki, kad biurokratai jais rūpinasi. Tuo pat metu biurokratai nieko neprileidžia prie
valdžios, neteikia tikros informacijos ir visus dusina.

Savo veikimu biurokratija turi tipiškus parazito požymius: ji naudoja šeimininko resursus, vaizduoja
šeimininkui nepavojingą ir jos neįmanoma atsikratyti, nes prie šeimininko ji idealiai prisitaikiusi.

http://www.pipedija.com/index.php/Biurokratai

Čia dar reikia pasakyti, kad tikriausia biurokratija - tai tie, kur biurslas,
nes šitie jau savo biurokratijas paverčia pinigais ir atkatais bei kyšiais, o ir kitomis vertybėmis.

Dar sako, kad būti biurokratu - tai ne profesija, o pašaukimas, nes normalus
žmogus negali būti pakankamu dalbajobu, kad ištvertų biurokratinį darbą pakankamai ilgai.

---

Gal ne visu 100% pataike, bet pataikymo reitingas netoli to simtuko..