Tema: Re: ChromeCast
Autorius: Exo
Data: 2016-12-07 13:05:10
Tai jei TV netoli kompo tai HDMI ir tiek žinių, o jei toliau tai aš
pagalvočiau apie šitą:
https://www.microsoft.com/accessories/en-us/products/adapters/wireless-display-adapter-2/p3q-00001
kontoroj yra tiek vienas tiek kitas, tai ne tuščiai kalbu....

Exo

"Arnoldas"  wrote in message news:o28o14$cts$1@trimpas.omnitel.net...

BBŽ

TV senas, nėra youtubes ir t.t. kartais norisi sėdint ant sofos patogiai
ką nors pažiūrėti iš ten.

Daugiau mane tenkina, tai ką turiu: atsipučiu filmą, varžybas, tai kas
man įdomu ir pažiūriu. Šiaip nėra laiko sėdėti ir žiūrėti visokias
programas, atsipučiu ir pažiūriu kada galiu. Taip, kad kokio ten rimto
devaiso nereikia.