Tema: Re: Rekomenduokit workstation'a
Autorius: MRT
Data: 2016-12-04 22:43:33

> Jau galvojau celerono MRT nepasiulys...bet MRT nebutu MRT, net ir
> workstationui celka bandys prastumti :)

Rimtiems kompams mano minimumas yra i5-6500
Siaip pakankamai raukiu ir 2-socket platformose.
Knisa, kai visiskai nieko apie biudzeta.
Jei valdiskam sektoriui ir susikaupe metu pabaigoj,
tai pagal pirkimu terminus reiks orientuotis i apklausa,
o jai tam tikras limitas buna.. tarkim 3k ar 6k be PVM..
Jeigu paaiskeja, kad valdzia turi ~stuke - i5/i7 ir psio.