Tema: Re: Konpas kartais pasileidzia, kartais ne
Autorius: Kurmis
Data: 2016-11-05 20:57:05
nu o tai ramus istrauktu ir su trintuku nubraukus kontaktus atgal sudejus.
dar ta pati videlkai padaryk. motinele kazkurio is situ gali nematyti ir
taip nestartuoja.
aisku maitekas nepaskutineje vietoje, bet kondikai buna matomai pasipute del
situ cirku.
Kurmis

"Vytook's" <DELETEvytautas59@inbox.lt> wrote in message
Ir tą padariau, kondikų kondicija gera.
Nu dar pasiskolinsiu kitą PSU ir jei ne, keisiu visą platformą
Gal kas parduoda?