Tema: Re: Pakomentuokit buildą
Autorius: Caponi
Data: 2016-11-05 17:51:53
RAM, jei jau žiūrėt Kingstono 8GB modulius (nors aš geriau dėčiau 2x4GB ir motiną rinkčiausi su 4 RAM slotais), ir pigiau, ir greičiau (ir net gražiau :-)) bus šitas - http://www.skytech.lt/hx421c14fb28-kingston-hyperx-fury-8gb-2133mhz-ddr4-cl14-dimm-black-p-302607.html

Apie SSD, tai viskas labai paprasta, geriausias (arba gal tiksliau optimalus) pasirinkimas - Samsung 850Evo arba Crucial MX200. Labai neblogi kiek pigesni variantai - Samsung 750Evo arba Crucial MX300. Visa kita - OK, tikriausiai turi teisę egzistuot, nu bet jei jau kažkiek pasidomėt, tai nelabai suprantu kokia logika gali verst juos pirkt...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/