Tema: Re: Klausimas: Kompiuteris klasei
Autorius: Nerijus
Data: 2016-11-04 15:15:42
On 2016-11-04 03:03 PM, tester wrote:
> Oscilografu (galima ir softinį turbūt ant garso kortos) su foto
> davikliu/diodu+stiprintuvu, kažkur buvau radęs

> Kaip ta patikrint, turint monitoriu ant stalo?
>
> N. M.

	O tai "nesimato" akimis ziurint? Tarkime 50 ir 100 Hz CRT telikus
seniau drasiai skirdavau.

	Tarkime Zumzung SyncMaster B2240, tai cia tas "blogas" monikas, ar ne?

	N. M.

	P. S. Pats radau "nebloga" puslapi:
http://hubpages.com/technology/led-backlight-flicker

	Patikrinau savo monika, akurat, matosi stroboskopo efektas.

	:-(
	10 metu prie jo sedziu, ir buciau nezhinejes.
	:-(