Tema: Re: netbook'as su Atom'u ir SSD
Autorius: Diamondas
Data: 2016-10-28 08:42:02
Zinai visai vos ne sudominai su situ zaislu, jei tikrai su 4 Gb tai
puslaptopis primityviem daiktam ala ofisui nedaug, skype,fb, www.
Nes turimas toks dziaugsmas HP Pavilion 11-n001na x360 biesina su savo
baterkes chiudais - tai mato tai nemato jos po mazdaug metu naudojimo, o
nauja ~70 Eu ir tai tik vienas pardavejas ant LT HP atstovai :( O dar pas ji
diskas paprastas tai suma sumarum paemus akuma plius dar koki mx300 ssd jau
apgreidas gausis ~150 Eu, o cia naujas ~220 Eu :)

MRT ar cia visgi blogiau bus sitas Atom'as vs Celeronas ir geriau nesukt
galvos, o keist batarke ir diska i SSD ?