Tema: Re: Q: Apie HDD + Va kaip diskus gamint reikia
Autorius: Laimis
Data: 2016-10-27 18:03:57
cD-r0m rašė:
> ST2000VX000 ir ST3000VX000 šitą parametrą man rodos nulinį rodė (ar bent
> jau tokį, kuris nekrito į akį), beje visi 5 vnt. atlaikė ~30k valandų,
> vienas 2TB tik pradėjo badus rinkt ramiai.
> Užknisdavo mane tik tai, kad Seageitui normalūs darbiniai garsai (spėju
> galvos parkavimas ar nuparkavimas) toks kaip iš kokio WD būtų Click of
> Death jau :) bet pripratau jau.

Atsipalaiduok. Read-error rate, šiaip jau turėtų labai didelis, nes iš
tikrųjų, _dažniausiai_, tai šis parametras rodo kiek baitų reikia
perkošti, kol sutinkama klaida. Taigi, iš tikrųjų reikėtų susirūpinti,
jei šis parametras mažėja. Samsung'as ir kiti, matyt, apvilko šį
parametrą į savo logiką ir pradeda jį rodyti nenulinį, kai šis
parametras iš tikrųjų degraduoja. Nors apskritai, tai dalbajobiškas tas
hdd regeneratorius su tokiu SMART'o rodymu ir iš to dar niekas neaišku.