Tema: Re: Ar imanoma paciam sujungti optini kabeli?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-10-25 10:26:37
2016.10.25 10:22, Vytook's rašė:
> Kadaise namuose griaužikas pabėgo iš narvelio ir nusprendė paragauti visų palaidų kabelių, tame tarpe surado ir interneto optika ir pekando jį.
> Teo už iškvietimą ir sujungimą nulupo paskutinį kailį. Dabar aš galvoju, kad paskubėjau kviest, turėtų gi buti kokios kaladėlės šaltam sujungimui ar vis gi kabelį reikia kažkaip virint?

virinimo mashina yra toks puses  batu dezes dydzio daiktas, kuri net ir
murziai montuotojai labai saugo t.y. daiktas brangus. o suvirint gali
bet kas, kas daro telekomui ir kitiems tinklus - pas mane i vln buvo
atvaziave is kauno, dare visam rajonui. pavadinimo nezinosiu. suvirinus
dar tipo reiketu patikrint triuksmus, nes kiekvienas didelis lauzimas ir
viirnimas ne i nauda.