Tema: Re: WinXPP 32bit RAM 4GB vs 2GB
Autorius: YZF
Data: 2008-03-31 09:59:08
"daugiau 2gb ant 32x vienam procesui nepriskiriama.
idejus 4gb i 32x matysi 3.5gb."

"nu nezinau, kaip pas kolega, bet pas mane win rodo tik 3gb kai realiai
ideta
2x2gb tai vat ir nesuprantu kur dingo viskas."

Tai kur tavo atsakymas? kazkaip nematau? kodel nerodo daugiau 3GB?
Priverstinis failu redagavimas (ir del to tiketinas stabilumo sumazejimas)
nesiskaito.