Tema: Re: pirmas 9800 GTX testas?
Autorius: YZF
Data: 2008-03-28 16:39:42
"Pranas" <pranas@gks.lt> wrote in message
news:fsivm1$obi$1@trimpas.omnitel.net...

> tada IMHO uztektu sulaukti naujos kartos video ir tiek ;-)  Arba tokiu
> megstamu zaidimu, kai atsirastu stabdymas ir poreikis upgreidui anksciau,
> kad ir SLI ;-)

Tai va isejo greitesne: 9800GTX bet kaip matyti nelabai ir greitesne. Idomu
pamatyti butu 8800GTX SLI vs 9800GTX

> SLI megsta kai buna tokios pacios, o kokia tau tiktu priklausytu nuo
> modelio - vienos pirmuju buvo labai kaprizingos, ne tik kad vienodos
> plokstes bet ir bios'ai turejo buti vienodi. Veliau leistos
> universalesnes - gali kryzminti ir panasius modelius, gali buti skirtingu
> gamintoju.
>
> --

As kaip supratau, tas priklauso ne tiek nuo "pirmuju" isleistu, kiek nuo
driveriu. Naujausi driveriai leidzia didesni flexibility. Bent jau taip rase
tame linke kur kazkas papostino. Beje pacios VGA biosu atnaujinimus galima
daryti?