Tema: Re: phenom b3!
Autorius: Pranas
Data: 2008-03-28 11:09:00
> P. Pranai,
> O kokio sniego nusimato Intelio šeimoj? AMD tai šokinėja nuo vieno
> soketo prie kito, vat dabar AM3 atėjo ir dar kažkoks, nepamenu.
> O Intel jei paimsiu s775, tai jis ilgam? Ar verta palaukti?

laukti neverta nes artimiausiu metu jokiu didesniu pokyciu pas Inteli
nenusimato (jei neskaitysim X48 su DDR3, kurio visai neapsimoka siuo metu
imti). Bet kai pasirodys Nehalemas metu pabaigoje, bus maziausiai 2-3
skirtingi socketai vietoje vieno s775... Siaip man labiau patiko vienas
socketas su skirtingais chipsetais - galejai i pigia motina detis (ar
atsinaujinti) galinga cpu - jei tokie poreikiai, arba atvirksciai, o Intelis
nori prastumti visa platforma is karto - nori high-endo - pirk viska.

--
          Sėkmės,
          Pranas

          UAB "GKS" Adresas: Mickeviciaus g. 30, Kaunas.
          Tel.: 209-139, 222-297; mob. 8-676 37096. Asmeninis: 8-676 37092.
          www.gks.lt