Tema: Re: NAS pasirinkimas
Autorius: Lapinas
Data: 2016-10-21 13:18:54
Sudominai.
Tarkim naršau po trekerį, randu torrent failą. Ką toliau daryt su tuo remote
GUI?
Dabar tai spaudžiu download ir iš download katalogo kopijuoju į Watch
katalogą.

O kompe turiu remote GUI, per jį matau visą info apie transmission ir trinu
torentus/failus. Kad pridėt failą reikia spaust add torrent, surasti failą
(pvz. rutracker failų vardai nelabai informatyvūs) ir tada siunčiasi.
Patogesnio būdo pridėti torentą negu tūpai įkopijuoti į Watch katalogą
neradau.