Tema: Re: Kaip šitas kompiuteris žaidimams?
Autorius: MRT
Data: 2016-10-18 11:34:58

> minty, sata3 ner?
> jo, daiktas senas. Gal ir nekoks mano pasiulymas.
> reikia kazko naujesnio ieskot.

Taip, SATA3 ner, USB3 ner.. ir siaip matkes ziauriai deficitines..
Mano variantai irgi ne auksiniai.. siaip kazkaip nevilioja kompai
uz 300, o tuo labiau 500 Eur jei ten ofisinis SandyBridge..

NNK Kaune siulo:
http://www.nnk.lt/16-stacionarus-kompiuteriai
http://www.nnk.lt/stacionarus-kompiuteriai/55-hp-8200-i5-2400.html
http://www.nnk.lt/stacionarus-kompiuteriai/92-lenovo-thinkcentre-m91p.html

Kompai su Win7 ir i5 eina ~240Eur, bet problema, kad jie balti ir ploni, o reiktu Tower.