Tema: Re: Ar sunku susirinkti komp??
Autorius: Vilius
Data: 2016-10-10 16:40:06
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote
> Kiek prasciau bus sukisti i biudzeta, nes i5 kainuos ~210Eur
> ir videlka, kuri smagi zaidimams ~220Eur (GTX1060).
> Viso uz dvi dalis gaunasi ~430Eur lieka Case+PSU+MB+RAM+SSD/HDD/DVD
> Siekiant kazkaip sukisti viska i ribota biudzeta galima svarstyti naudotas CPU ir /ar naudotas
> GPU.

Naudota toki CPU gali drasiai imt (patikrinus), tik ar ju yra pasiuloj?

Dar i naudota PSU nespjauciau.

jei ~400e uz cpu+vga, lieka 200e resursas, na dar 50e juk damestu jei ka, right?

Keisa galima betkoki savo senesni panaudot, for free. Pas mane keletas senuku rusy liko, galiu
atiduot. Vaizdas nekoks, na bet jei 'dega'...

SSD + HDD jei nauji apie 150e trauks. Is bedos mechanini pradzioj galima ir naudota paimt, kokiu
500GB. Jis vistiek tik kaip data saugykla, ne sisteminis bus. Paskui isimes dar viena didesni.
Tarkim uz abu drive dabar atiduos ~100e

Lieka ~150 maistui ir RAMui.

Zo isipaisyt imanoma

--