Tema: Re: Blogai spausdina, kaip sureguliuoti?
Autorius: MRT
Data: 2016-10-07 01:41:05
> Kiek žinau Sniegas ir Sigitas yra visai kiti veikėjai.. arba kažkam
> geras asmenybių susidvejinimas sukasi :)

tai zinau, kad jie skiriasi, t.y. cia ne viena susidvejinusi persona, o
dvi personos, berods abi kiek solidesnio amziaus, bet jie turi kazka
panasaus, kad negausiai juos zinant pagal stiliu susitapatina bent man.

> Kažkaip tik GOSTo prikišinėjimą čia keliems veikėjams tik pastebiu, nes
> už*iso jau :)

tas sudas su GOST'u tik per pilnati uzplaukia i kitus grupsus is
politics'o, kurio neskaitau.. o fruktas kiek paveiktas, nors laiko tik
save normaliu.. kazkuriam Lenovo be HDD pasiulyme da-gost-shit-vata
itaka isreiksta "vakarietiskom" pajiatkem sublizgejo. Tipo as jus
girdziu, as bbd ant viso konteksto, o jus nusisnekat 1 is 126 punktu.
Tiesa, uzpisa ne tas GOSTeris, o vata-aktvatoriai, kurie i bet koki net
ir pakankamai normalu jo posta kisa GOST'a zinodami, kad jis sureaguos.