Tema: Re: Probook 4** G4
Autorius: [mikro]
Data: 2016-09-26 18:00:08
pro mano rankas kas liecia pirkima tai isvis praktiskai nebuvo taip, kad
pirkta su atskirom vga. tik va paskutiniu metu 450g2 taip jau gavos, kad ejo
su nx apsoliuciu sudu ir niekam nereikalingu r5 255. tai sedziu kartais ir
pamastau, ar po metu kitu neprasides fererija 2018 kazkur:)))

"Dainiushas"  wrote in message news:nsb47i$crl$1@trimpas.omnitel.net...

baigiant makbukais pro.

DV kažkaip ten tuo laiku visu tuo blizgesiu labai išsiskyrė iš visokių
asusų kurie buvo totaliai taporni, blankiais ekranais ir apgailėtinom
klaviatūrom. Tai ėmė tuos DV kaip karštas bulkutes....kita vertus, ant
pirkimo per mano rankas nei vienas neperėjo, kažkokia nuojauta kuždėjo,
kad nereikia prasidėt :D. Juolab garantija  buvo trumpa.