Tema: Re: Kas čia gyrė Nvidia?
Autorius: Lapinas
Data: 2016-09-07 20:50:10
Dainiushai, jau mafiamemba biškiuką tave pabaksnojo, kad tavo postai tai vien beprasmiai klausimai. Gal jau laikas keistis?
Mano praktikoj yra variantų, kad buvo ir normaliai. Teisybės dėlei pridursiu, kad nedaug.

Aišku mane kalsi prie kryžiaus reikalaudamas konkrečių pavyzdžių, tai nuoširdžiai prisipažįstu: nepateiksiu, bo ne rankose dabar, o visų per rankas praėjusių kombinacijų neatsimenu.