Tema: Re: Routeris maišo FM radijai
Autorius: Sniegas
Data: 2016-09-05 15:16:45
Neišeis perjungti, nes man 25 Mbps srauto reikia UHD video filmukams iš
youtubės. Užsakiau anteną radijai iš Topocentro, žiūrėsiu, kaip bus ją
pajungus. Bus blogai - atjungsiu laidus ir paliksiu tik WiFi. Ekranuoti
kabeliai irgi ne išeitis, nes lizdai vien iš plastiko, nėra kur ekrano
jungti.

"LY3BHY"  parašė naujienų news:nqjliu$ar3$1@trimpas.omnitel.net...

Jei yra galimybes - vietoje 100mbps persijungi i 10mbps /visus irenginius.
arba isjungi jei kazkuriu greitaveikos negali keist/
ir taps aisku...

Visagino TV bokste teko kloti optika, nes nuo FM siustuvu ethernetas 100mbps
slubavo