Tema: Re: koks SSD 500GB
Autorius: MRT
Data: 2016-08-26 17:06:43
> aaa, o aš tai atsakiau į
>> crucial? mx300? mx200?

Na tada kiek susvelniai pasirinkimo graduli:
http://ssd.userbenchmark.com/Compare/Crucial-MX200-500GB-vs-Intel-535-Series-480GB/3504vsm29709

mums px, jei norisi - grauzk, jei ne - tai ne..
mums aktualu tik sukritikuoti, kad neuzskaitytu tavo varianto kaip rekomenduotino.

matyt cia galima pasigincyti ir galimai nelaimetum..
kol maikiu nepradejom plesytis, tai tarkim isvadu nedarykim.

Cia px, bet koks tragiskas SSD sia uzduoti atlieka.
Siaip, jei tau veikia gerai ir dar tau dzin, tai matyt nesupyksi ir uz kritika :)

-----

Newsgroups: omnitel.comp.hardware
Subject: Re: 256GB SSD (2015 metų galas)
From: "MRT" / Sent: 2015 m. spalio 20 d. 16:57