Tema: Re: Dulkių siurblys Miele Scout RX1
Autorius:
Data: 2016-08-15 11:47:59
Nu biski paveluotas atsakymas, bet jei trumpai neverta. Nebent plotai
nedideli.
As pirkau pries kelis menesiu, tai man nepasiteisino.
Didziausia problema kad nesugeba sugrizti atgal i krovykla :). Viso buto
(~100m2) nesugeba issiurbti net per du uzejimus.
Kad griztu ir pasikrautu, krovykla turi buti matoma.
Siaip siurbia pakenciamai. Gerai susitvarko su kilimais. Gana tylus, t.y.
netrukdo jei pats namie buni.
Nu bet as uzsiknisau nesioti siurbli i kiekviena kambari atskirai
Siaip tokie siurbliai turi buti naudojami kiekviena ar beveik kiekviena
diena. Man atrodo sitam Miele net ir uzprogramuojamas tik siurbimo laikas,
bet ne diena.