Tema: Re: Kas remontuoja PSU?
Autorius: Laimis
Data: 2016-08-14 00:24:22
Bronco rašė:

> Bazinių elektronikos žinių pakanka, lituoklį rankoje irgi nulaikau, čia
> ne tame esmė. Tai ne mano hobis tiesiog, o prasmės svetimą duoną vogt
> irgi nematau. Yra kas tuo užsiima ir duoną iš to valgo, tai tegul jie ir
> tvarko. Man gyvenime ir 10-ies profesijų pakanka, kam man dar 11-a? :]

Ten buvo prielaida, o ne teiginys. Jei turi bazines žinias, tai tik
lengviau. Lituoklio nulaikymas nekoreliuoja su žiniom ir galimybėm. Net
jei žinios bazinės, tai dvi kertinės vietos, kurias gali patikrinti
nevogdamas duonos iš kitų (o ir tas vogimas...; arba gali tai pafix'inti
arba ne; po šių dviejų check'ų lengviau apsispręst)