Tema: Re:Keistai pigios plan?et?s
Autorius: svyt
Data: 2016-07-13 21:10:07
Sunui nauja, orginalia huewei plansete, kur viskas veikia, jam
 kainavo 100 aviteloj. ir gamintojas, mano patirtim geresnis uz
 samsunga aparatinej daly. Is kur pas tave tokios kainos? Ir ka
 jau ten nori su ta palsete daryt, man eina be stigimu viskas ko
 noriu su plansetemis... jau 3 metai su hi texu, o dabar jau +/-
 su bile kuria uz stolnika.

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----