Tema: Re: Skaitykle
Autorius: Exo
Data: 2016-07-13 12:18:58
Tai aš reiškia kur kas daugiau skaitau negu Jūs :) nes aš tai įsigudrinu
skaityti netgi tada kai laukiu draugės prie batų pardutuvės...

Exo

"bat0nas"  wrote in message news:nm4ut8$oos$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip su supranti tą "tampytis du įrenginius"?

Skaityklę įsimetu į kelioninę kuprinę (atostogos ir pan.), į krepšį su jūros
reikmėm, į nešiojamo kompiuterio kuprinę (jei kažkur keliauju tik su
kuprine), į rankinuką (čia fėja taip daro, aš neturiu rankinuko).

Nepersitempiu betampydamas :D :D

"Exo"  parašė naujienų news:nm4qc6$lp7$1@trimpas.omnitel.net...

Nu tai tą ir bandau pasakyti, kur tampytis ~5" telefoną ir ~7" skaityklę, o
kur tiesiog ~5" telefoną. Aišku kad tam skirtas prietaisas yra geriau ir
ekranas kitas, bet tampytis du devaisus, tai ne kažką....

Exo

"bat0nas"  wrote in message news:nm4pul$lgb$1@trimpas.omnitel.net...

Na nematau tradicinio telefono ar planšetės naudos (išskyrus tai, kad mažiau
įrenginių) lyginant su skaitykle. Nors tu ką...

"Exo"  parašė naujienų news:nm4o8v$kj0$1@trimpas.omnitel.net...

Žodžiu manau dėmėsio nevertas devaisas yra skaityklė...

Exo