Tema: Re: Razer ShitAdder
Autorius: Paul_
Data: 2016-07-08 16:08:32
Nenorejau uzminti ant zaizdos, bet tikriausiai pele turejo "bloga aura"
Mano turimos Logitech yra pirmosios optines pelytes BJ69 serijos 400dpi,
bet tarnaujancios jau desimtmecius, todel atrodo kaip patykymumo
sinonimas. Kiti Logitech modeliai del ivairiu priezasciu "nelipo",
nebent dar BT85.
Jeigu G400 turi gedima = nusilankstes laidas, tai yra sekmingai pagydoma.
Jeigu gedimas neiskus, tai imk kita "no name" donora - kartais
pasiteisina. Blogiausiu atveju busi ismetes minimaliai finanasu.