Tema: Re: pc komplektacija
Autorius: Justinas
Data: 2016-06-10 13:14:15
>Del dual channel imk 2*8GB.. jei per brangu pasirodys - imk letesnius.
>Jei +/- tinka, gali fiksuot 2vnt. po 8GB DDR4-2666. Kaina ~68-73 Eur:

Turejau minti kad reikia pasiimti 2x8gb, bet nespejau pasiziureti kaip del
kainu. O tie letesni ant 334mhz, ar tai yra daug? Ar toks kiekis isvis nieko
nereiskia?

> [...]

>~170Eur - sitos (zr. ju gamintoju marketingini overview - matysi, kad moka
>sustabdyti ventiliatoriu, kai jai ne karsta).

>http://www.skytech.lt/gtx960gaming2gle-vga-pcie16-geforce-gtx960-2gb-gddr5gtx-960-gaming-msi-p-242378.html
>http://www.skytech.lt/gtx-960-gaming-msi-geforce-gtx-960-2gb-gddr5-128-bit-hdmi-dvi-3xdp-p-229288.html
>http://www.skytech.lt/strixgtx960dc2oc2gd5-asus-geforce-gtx-960-2gb-gddr5-128-bit-hdmi-dvi-3xdp-p-229182.html
>~200Eur - truputi geresnes ir truputi brangesnes (moka ta pati).

Pasiziurejau sias tris vaizduskes ir nlb supratau/radau skirtuma, galima
placiau?
Dar ziurejau varianta kad AMD radeon rx 480 pasirodo birzelio 29d ir kaina
US 200$, tai manau europoje bus po 250.

>Tiesa, pasitikslink ar tau blizgus tinka (berods pagal aprasyma maciau
>"Glossy")..

Aciu uz pastaba, rinkdamasis monitoriu ziurejau kad butu PSI, norima
isstrizaine, bei rinkausi is DELL nes rekomendavo. Gal butu pries ar uz DELL
ar kokiu kitu firmu pasiulimu?
Kaip suprantu blizgus, reiskia kad bus atspindis saulej svieciant ar mano
zinios blogos? Tokiu atveju reiks atkreipti kad jis nebutu blizgus, taipogi
gal daugiau patarimu pagl ka rinktis monitoriu?

> Blogis - tas BX200.
>MX200 - OK, Samsung 850 EVO - OK << aisku uz truputi daugiau.
>MX200 ~147 (t.y. +28Eur, bet geras/normalus ir dar +20GB).
>Samsungo Evo truptuti brangiau, bet ilgesne garantija.

Sita jau istaisiau, rinkdamasis atkreipiau demesi tik i 200, nepastebejau
kad skiriasi raides. 500gb kainuoja ~147, o 250gb ~87, as linkstu labiau
link 250gb, nes kiek zinau mazesne talpa yra stabiliau.
win ~30gb, tada dar kokiu 30% paliekam free kad galetu pilnai funkcionuoti
tai yra ~75gb, ir mums dar lieka 150gb zaidimams bei programoms. Ar ssd
reiketu laikyta dar kazka? Taipogi koks skirtumas butu jei zaidimai ar
programos butu hdd?