Tema: Re: Nupirkciau microSD korteliu kruvele
Autorius: amenox
Data: 2016-05-02 09:28:02
Kažkada reikėjo daug kortelių, pajamėm papigiaj kitaijskų 1Gb, atėjo visos
su 256 Mb, nors rodė talpą 1 Gb. Pardavėjas atrašė kad viskas zjbs, patys
kalti, paskui išvis dingo. Buvo nedidelis "praradimas". Moralas - perkant
pas kitaicus visada dalyvauji loterijoje, tik loterijos bilieto kaina
skiriasi. :)