Tema: Re: nuomones del kompo
Autorius: MRT
Data: 2016-04-29 12:41:23
> Taip, mano nuomone tokia pati, bandziau lengvai apie tai uzsimint, bet nesuprato :), reiks rimciau pasneketi, jei nepavyks
> itikinti tada vistiek reiks kazka pasirinkti.

Koncentruokis ties Y700-15ISK.. konsultavau viena mergiote,
kuriai panasaus monstro reikejo.. pasieme kazkuria versija..
(berods su HDD+SSD .. kad nebutu siurprizu kaip kad SSD only tarkim be
laiduko, kuris skirtas pajungti HDD - fotkej matosi sleifas nuo MB iki SATA jungties).

Skaitom:
http://www.notebookcheck.net/Lenovo-Ideapad-Y700-15ISK-80NW-Notebook-Review.155878.0.html
Cia ekranas lieciamas, tai matyt del to blizgus.
Prie apibendrinimu kaip minusas pateiktas:
- heavy for its size
Realiai cia pliusas, jei perkamas monstras - kuo storesnis, kuo sunkesnis, tuo tiketina geriau ausinamas..

Tuo labiau Kilobaite yra netgi su Win10 sutelpantis i tuos 800Eur:
http://www.kilobaitas.lt/Nesiojamieji/Lenovo/Lenovo_IdeaPad_Y700_/_156_Fu/y700_i5_8_1_W10dovana/CatalogStoreDetail.aspx?CatID=PL_409&ID=668716
(SSD galima ir paciam susimest.. variantai du - arba vietoj 2,5" HDD arba M.2, t.y. ta NGFF)

Su gamykliniu aisku ramiau del compatibility (galima rinktis 1TB+128SSD),
bet siaip gamyklinis SSD kiek silpnokas gali but.. t.y. koks bus, toks.. o smagiau butu:
http://www.skytech.lt/mzvlv512hcjh00000-ssd-samsung-nvme-512gb-pm951-pcie-nvme-mlc-1050560mbs-p-300916.html#tabsnav-2
(bet ar toks draugaus - negooglinau .. kaip ir koks 500GB Crucial MX200 M.2 uz ~150-160Eur).

Dos'inis -50Eur:
http://www.kilobaitas.lt/Nesiojamieji/Lenovo/Lenovo_IdeaPad_Y700_/_156_Fu/y700_i5_8_1_DOSdovana/CatalogStoreDetail.aspx?CatID=PL_409&ID=649380
arba uz panasiai (-30Eur) su 12GB RAM, be Razer'io bonus'o:
http://www.kilobaitas.lt/Nesiojamieji/Lenovo/Lenovo_Y700_/_156_Full_HD_IP/80NV00CVPB_12GB/CatalogStoreDetail.aspx?CatID=PL_409&ID=665701

Kas del i5-6300HQ << sakyciau netgi geriau kiek silpnesnis monstras del visokiu perkaitimu.
Normalus Quad Core kaip ir sueis tiems zaidimams.. nebutina vaikytis i7-6***HQ (su +HT).

Kas del RAM - siaip jis gan pigus.

Kitu variantu is linku matau, kad ten i7-6500U ar i7-5500U << tai gerokai silpniau nei i5-6300HQ.
Videlka irgi GTX960M gerokai rimciau (tuo paciu ir kaitriau uz tas 940M).
Galu gale ir ekranai 1366x768 matte = kaksis... pas Y700-15ISK'a FHD IPS'as..

************

Siek tiek Copy/Paste:

Radaus ASUS vidurius:

http://i1.wp.com/laptopmedia.com/wp-content/uploads/2015/11/2015-11-23-16.32.141.jpg
http://laptopmedia.com/highlights/inside-asus-n551vw-disassembly-internal-photos-and-upgrade-options/

Pas Lenovo du ventiliatoriai (na jei jis galingas ir kaista, tai labai
gerai jei ausinimas rimtesnis):

http://i0.wp.com/laptopmedia.com/wp-content/uploads/2015/11/IMG_65291.jpg

Dar tokiu mizernu projektavimo pliusu pas Lenovo yra:

1) Arti baterijos nera CPU, GPU ir tu silumos vamzdeliu.
Baterijos nemegsta, kai salia kazkas jas kaitintu.
2) Kroviklio kistukas nera ilituotas i plokste - ten nuo
lizdo eina 5 laidukai ir jie tada pasijungia i sistemine plokste.

Kai isklera, pakibirksciuoja lizdas - buna kiek sunku apsvilusi
kroviklio lizda suremontuot.. jie kartais taip atrodo:
http://i60.tinypic.com/34ot3sg.jpg

3) ekrano vyriai vizualiai tvirciau atrodo pas Lenovo
4) tos groteles, per kurias ventiliatoriai ora pucia
lyg ir masyvesnes ilgesnes pas Lenovo