Tema: Re: UPS vs stabilizator of elektra
Autorius: Darelas
Data: 2016-04-28 19:46:24
Is stabilizatoriaus nezinau kokia nauda, o Upsas tai realiai saugo. Kai
padinginejo elektra, beveik naujas 3tb hardas patejo nepataisomai... Taip
kad must have.
Pas mane, kadangi nasas strategiskai patogioje vietoje, i upsa sujungti:
teo sviesolaidzio blokelis, routeris, nas, switchas. Tai net ir elektrai
dingus, turiu interneta, galiu ipade ziureti filma is nas , labai patogu :)

--
Darelas VNO