Tema: Re: patarimo: klaviatūra su pašvietimu
Autorius: Caponi
Data: 2016-04-26 20:49:39
Gal aš per daug įnoringas, bet po DiNovo numirusio komplekto aš geros klavos
taip ir neradau (pas mane dar ir pašvietimo reikalavimų nebuvo, svarbu
belaidė ir su žemo profilio ne chickletiniais (mane nuo jų taip purto, kad į
knopkes paskui nepataikau :-)) klavišais), tai galiausiai po kokio pusmečio
neintensyvių paieškų viskas baigėsi elementaria Logitech K270 - dešovkė ir
knopkės ne žemos, ale per porą metų beveik pripratau :-)
Žodžiu, aš apie tai, kad dar pagalvok ar tau tas pašvietimas labai
reikalingas, o jei ir taip, tai gal rasi kokį sprendimą, tarkim, su išorine
lempike kokia šviesdiodžio pagrindu, nes kaip klava DiNovo mano galva
praktiškai be konkurencijos...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/