Tema: Re: Koki Lenovo rinktis ?
Autorius: Exo
Data: 2016-04-25 10:21:49
juokas isteriškas paėmė perskaičius.... :D tai nafik reikėjo prisipirkti
yogų? :D jos ne lietuviams skirtos :D pleeee "turi tik ausinių kištuką..."
"rj45 jungiasi per 10cm..." pleee :D

Exo

"Remigijus"  wrote in message news:nfkgdi$a51$1@trimpas.omnitel.net...

Naudojam jogas. Ne kažką jos. Tinklas RJ45 jungiasi per usb 10cm ilgio
perėjimą, turi tik ausinių kištuką, bet neturi mikrofono kištuko. Kompe
esantis mikrofonas gaudo ventiliatoriaus garsą. Tiesa pas mane i7, bet
ventiliatorius užia kaip reaktyvinis variklis. Ekranas super blizgus.
SSD toshibos po 512GB netestavau greičio, bet procesoriai su U raide yra
tiesiog per lėti rimtesniems darbams. Mano nuomone čia nei kompiuteris,
nei planšetė.