Tema: Re: kaip isirasyti laida ?
Autorius: Nerijus
Data: 2016-04-07 14:04:00
On 04/07/2016 01:29 PM, Vytook's wrote:
> Nu ne, aš iš TEO jokių papildomų paslaugų nejamu, tik internetą
> Kažkokių super duper apsaugotų unikalių filmų poreikio niekada nebuvo, o
> visus kitus streamus man iš interneto puikiai gaudo IDM
> Hardwarinių grabinimo variantų tikrewsiai yra ne vienas, gal net ir
> telikas su yrašymo funkcija galėtų be perkodavimo tai padaryti.
> Nesuprantu, kodėl standalone DVR videku niex negamina? Tik visokie
> set-top-box'ai turi įrašymo funkciją.
> Man net įdomu pasidarė, ar gali buti TEO išmanioji TV žiūrima per kompą?
> Jei taip, tai grabinimo galimybės padidėja.

	Taip gali.
	Ziureti tiesiogiai  - jokiu problemu. Ir tuo pat metu isirashyt - jokiu
problemu. Paimi VLC plejeri, ivedi reikiama adresa ir ziuri bei kartu
isirasineji i diska. Kaip 2 pirshtus ...

	Daug ydomeu yra "isirasyti" kazka ish ju archyvo (apie ka ir buvo
klausimas). Ten viskas veikia truputi kitaip, ir strymas eina ne
multikastas, o unikastas, kuri kiekviena karta tau asmenishkai telekomas
sugeneruoja, ir duoda atskira serveri (savo puseje), ish kurio strymina
tavo pasirinkta kontenta.
	Tokiu atveju aishku reiktu aishkintis ka telekomo pristavke siuncia ir
kokiu principu to strymo prasho ir t. t. Siaip ta galima padaryt, bet
kam to reikia?
	Daug paprasciau yra daryti taip kaip ash dariau. Leidi pristafkei
paciai viska atlikti, o pats "shone" irashineji filma i diska.

	N. M.