Tema: Re: SSD testai (RU)
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-31 11:34:51
Šiaip nei vienas gamintojas ne šventas, todėl visada reikia šnekėt apie
konkrečius produktus. Nors kas liečia tuos 840Evo, tai problema gavosi tik
tiem, kas domėjosi, t.y. iš esmės ten šneka ėjo apie senai gulinčių duomenų
nuskaitymo sulėtėjimą. Va tu savo Intelius testuoji, stebi jų spartos
pokyčius? Spėju, kad ne, o gal irgi bėdų yra? :-)
O bet tačiau grįžtant į dabartį, turim 850Evo/Pro bei MX200, kurie rinkoj
jau seniai, todėl nieko asmeniško, bet dabartinius consumerinius Intelius
(535 bei 730) gali pirkt tik fanbojus arba nieko apie SSD nesuprantantis
žmogus, kuris susigundė žinomu vardu arba buvo suklaidintas nieko
nesuprantančio (ar turinčio kažkokių užpakalinių interesų) pardavėjo.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/