Tema: Re: Gigabyte ble!
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-30 11:52:47
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message
news:ndg2qe$tvi$1@trimpas.omnitel.net...
> Darbe turejom labai durnai komplikuotu AM2 socket'iniu 10vnt. - durnos
> visos..
> Is esmes RAM'ai issideda issilupus matke is dezes, uztaikyt, kad veiktu
> 2DIMM irgi pasistengt.
> Su dziaugsmu pakeistos i Asrockines S775 iG41 ir sios be kaprizu sukasi
> iki siol..

Įrodymu su skaičiukais nepateiksiu, bet dar tais ikibankrotiniais laikais,
kai dirbau pas vieną didžiausių Lietuvos mažmenininkų, t.y. daiktų judėjimas
buvo pakankamai didelis, labai akivaizdžiai matėsi tendencija - px kokio
gamintojo, tačiau AMD'inės MB stipdavo kartais dažniau, nei Intelinės.
Prasidėjus SolidCap'sų erai (Gigabyte bene pirmoji pradėjo juos masiškai
kišt ne tik į topinius modelius, tai ir buvo vieną pagrindinių priežasčių,
kodėl aš pradėjau praktiškai nesidairyt į kitus gamintojus) MB patikimumas
mano smegeninėj pradėjo lygiuotis į iš esmės negendančius CPU (šneka tik
apie Intelines MB, AMD'ų aš niekada nemėgau). Nors buvo ir išimčių - tarkim
S775 laikų brangesnės Asus MB - pzdc kiek aš jų xujovų mačiau,
nepriklausomai nuo to, kad kondikai ten geri, todėl aš ir šiandien Asus'ų
instinktyviai vengiu...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/