Tema: Re: Kada atjungti krovim??
Autorius: svyt
Data: 2016-03-18 12:51:22
Issipucia ir matomai plysta korpusas. Viduje skystis su spirito ar
 acetono kvapu. Man viena taip issipute kad tableto stiklas
 islinko gal puse cm bet neskilo. Dabar pigiu nebeperku i
 tableta-telefona (galaxi mega, jau tuoj 3 metai kaip dziugina, ir
 kompas ir tv ir navigatorius ir telefonas)

--

svyt /e39

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/