Tema: Re: Naujienų svetainės ?
Autorius: Baterijas
Data: 2016-03-18 10:46:01
Matai kaip, o aš tik dėl komentarų dažnai skaitau. Naujienos neretai būna
nieko vertos, bet įdomu paskaityt protingas įžvalgas. Aišku ne apie Delfio
komentarus kalba eina :)

"Zyza"  parašė naujienų news:ncbb90$nnm$1@trimpas.omnitel.net...

Aš tai bevelėčiau apskritai numarint komentarus :D Nes dažnai dabar
naujienų saituose būna sprindis teksto ir paklodė komentarų...