Tema: Re: Samsung SSD
Autorius: Kesha
Data: 2016-03-17 08:54:54
> nu tai sian pasidalinau sitais pixais su bendradarbiais keliais. tie savu
> ruostu prasuko ant visokiu droziamu 840-850evo, ir ant 840pro, visokiu talpu,
> t.y. 128/256. nu nieko panasaus. tai arba pas tamsta kazkas su sistema
> negerai, arba rimtai chujova su karma. nu tai cia daugkas turit tu evo,
> prasukit patys pasimeginimui, ka pas jum rodo kolegos. bo nsitiki..

> Nu mano senas, senas IntelSSD(SATA II) gražiau dirba...:) ir "suvalgęs"
> jau po(read/write) 52TB...

tai kad ne ant vienos cia sistemos pas mane, o ant skirtingu kompu...
Pvz., ten kur naminis 850pro, pries tai buvo 256GB Kingstonas HyperX
tai jis ten pradirbo gal 2 metus ir per ta laika grafikas nelabai
pasikeite, o va ziuriu 850pro po metu jau nefengshui piesia
piesinukus...
apie 840 ir 840 evo, tai isvis tyliu, vienas jau seniai gavo DQ ir
vietoj jo sukasi cruicialas, kitas irgi jau ant ribos (beje jau rankos
niezti pkeisti ji i MX200 1TB), tiesa dar yra kazkur kompu su evomis,
bet reikia kazkaip prisiminti kurie ir pracekinti juos...