Tema: Re: Kaip
Autorius: nesvarbu
Data: 2016-03-15 00:36:01
siaip "normaliausias" budas is buitiniu tai su statybiniu fenu ir siauru
antgaliu, apdengi visur folga ir kaitini tada ant tvirto pagrindo
siaip buvo draugas atidaves kazkada  8800GT slim varianta, kuri vaizda su
ivairiais spalvotais bruksniai rode, pradzio as ja idejau PC, paziurejau
vaizda, isemiau palanksciau gerai ja rankom (proto ribose :D)....idejau ir
veikia jin man gal ~4menesius, grajai skraide, joku gliuku, bugu, artefaktu,
po to vel pradejo ta pati rodyt...kadangi nebuvo ka prarast tai nusprendziau
patikrint pasakas apie kaitinimus, numontavau kuleri ir viska ka imanoma,
apdengiau visas pavojingas vietas folga ir kepiau orkaiteje :D ~230 temp
MAXIMUM, apie 10min su ikaitimu (nu gal 12) tada jin man vel veike be
priekaistu apie menesi su biskiu po to vel kepiau jau laike trumpiau, vel
kepiau dar trumpiau laike....kol galiausia uzpiso zaist ir kepiau ~20min ar
daugiau min :D nudvese su visam :DDD