Tema: Re: 2-in-1 convertable/tablet fotografijai
Autorius:
Data: 2016-03-01 09:49:45
Nu adapteris man jokia problema, tam as buvau nusiteikes.
Reikalas tas kad tas micro HDMI labai jau micro ir laidas lizde netvirtai
laikosi. Atsitiktiniam naudijimui gal ir ok, bet kasdien naudojant biski
skystai atrodo. Manau koks mini-HDMI ar display port butu geriau.
Prie visos nelaimes dar prisideda kreivi Lenovo/Intelio driveriai.
Isbandziau bent 5 ekranus kol radau viena su teisinga resoliucija. Visuoje
kituose niekaip nesugebejo teisinga vaizda rodyti, nepriklausomai nuo
pajungimo budo.