Tema: Re: Koks TEO Technicolor TG389ac AC standartas?
Autorius: ManXP
Data: 2016-03-03 13:13:04
Beje, gal kas naudoja TEO TV per savo routeri. Vadybininke bando itikint,
kad tik ju routeris gali paleist televizija, o jeigu naudosiu savo -
neveiks. Man asmeniskai skamba visiskai neitikinamai (nes tik ju devaisas
tariamai turi kazkokia specialia technologija).

"Nerijus"  wrote in message news:nb8vgn$gm4$1@trimpas.omnitel.net...

On 3/2/2016 6:31 PM, ManXP wrote:
> Gal kas gali pasakyt, kaip su wifi atstumu reikalai? Man TEO bando
> aiskint, kad sitas routeris toki smarku wifi signala duoda dideliam
> plote, kad su jokiu savo pirktu routerio to negausiu. Tik man kazkodel
> labai dideles abejones kyla del tokiu teiginiu. Namas nemazas, 2 aukstu,
> todel svarsciau apie sita daikta -
> https://www.asus.com/us/Networking/RTAC87U/ - O jeigu tiket TEO, tai ju
> Technicolor daug geriau veiks dideliam name :)

O neatrodo, kad cia jau tavo asmenines problemos?
Ta prasme ash tai visai nesitikiu ish TEO, kad jie sprestu mano namo
tinklo infrastrukturos irengimo problemas.
Pajamau ish ju ta ju ruteri, perkaliau i bridge rezima, ir tuo viskas
su juo pasibaige. O toliau jau statau savo ruteri, tempiu laidus, statau
strateginese vietose switsus, AP ir kita iranga tokia kokios man reikia.
Nes nu juk niekaip negali vienas ruteris tikti visiems vartotojams ir
visiems gyvenimo atvejams. Nebuna taip gyvenime.

N. M.

P. S. Ash jau seniai niekuo netikiu. Ypach visokio plauko vadybininkais.
Galima dar technines specifikacijas paskaityti. Nu o realiai, tai viska
suzhinosi tik isigijes ir paeksploataves menesi kita.

P. P. S. Dvieju aukshtu name, tikrai pamastyciau apie 2-3 AP statyma
strateginese vietose. Nes kaip taisykle, tas TEO "ruteris" bus nukishkas
kokiame uzhkampyje, prie kokios nors elektros skydines, ir tas jo WIFI
po to nikuja netemps per 3-4 murines sienas is viena gelzhbetonini
perdengima kaip nors "istrizhai".
Nu nebent te pas tave visur kartonas. Bet kiekvienu atveju reikia jamti
ir ziureti. Jie gi uzh dyka juos dalina. Tai pasijami, pabandai, jei
netenkina - sprendi problema.