Tema: Re: router Technicolor tg389ac ir TEO TV klausimai
Autorius: Fuga
Data: 2016-02-12 16:38:04
Per Technicolor wifi - IPTV nelabai eina, nors tame pačiame kambaryje su mob
telefonu ar planšete įmanoma žiūrėti (5 GHz ac standartas).

Kad žiūrėti IPTV per wifi, aš naudoju TP-LINK TL-WR740, kuris gerai palaiko
multicast.
Kompe iptv žiūriu su vlc arba su IPTV grotuvu.

"Audrimas"  parašė naujienų news:n9kgse$tqr$1@trimpas.omnitel.net...

O kaip su wifi? ar kompas per wifi gali matyti iptv? beje iptv su vlc žiūri?