Tema: Re: Wifi brigde
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-11 21:43:35
"Rimas" <rimas_m@delayahoo.de> wrote in message
news:n9im95$9ii$1@trimpas.omnitel.net...

> Nu matai, abu routeriai būtų tam pačiam aukšte, kur max 1 vidine siena ir
> ~8m atstumas tiesiąja. Tokiom sąlygom bet koks kompas pasiima 100mbps
> greitį (provaiderio). Telefonai gaudo 50-70mbps. Pirmam aukšte esantis
> stacionarus PC su USB tp-linko adapteriu su dviem antenom, be problemų
> gaudo 80-90mbps. Tai aš niekaip nesuprantu, kodėl žmonės sujungia kelis
> routeris ir turi varganus 30mbps??

Nes, cituoju savo praėjusio posto gabaliuką, "WiFi bet kokiu atveju yra
loterija ir niekas nieko garantuot negalės". Kartais situaciją gali pakeist
vieno iš devaisų pernešimas per kokį metrą, kartais antenos pasukimas ar
devaiso pavertimas ant šono, jei antenos integruotos, kartais galutiniam
rezultatui turi įtakos kokie konkrečiai stovi WiFi čipai abiejuose galuose
ar kokie draiveriai naudojami (beje, draiveriai egzistuoja ir routeriuose,
priklausomai nuo firmware versijos jie gali keistis ir įtakoti rezultatą) -
variantų n+1. Konkrečiai pas mane stovi N450 standarto routeris ir testavimo
tikslais per pora metrų nuo jo yra buvę pajungta ne vienas šimtas
notebookų - kažkodėl populiariausias susijungimo (ne realaus pralaidumo)
greitis rodomas 72Mbps. Kartais 150. Kartais 300. 450 nepamenu, bet tai
logiška, nelabai daug yra klientinių devaisų, kurie tą palaiko. Taip kad,
sorry, aš tikrai nieko nepatarsiu konkrečiai, jei kažkam yra noro, kaip tam
anekdote apie fūristą, pasipist - prašom :-) Aš, kaip jau sakiau, tokiu
atveju rinkčiausi keliolika metrų kabelio ir max porą - trejetą valandų
darbo :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/