Tema: Re: TEO ADBB EA4201N ir IPTV kompiutery (o gal imti Mikrotik hEXrb750gr)
Autorius: LiMMeS
Data: 2016-02-11 13:16:35
Pasirodo veikia. O problema kitkame

Į EA4201N LAN1 pajungtas kito routerio Zyxel LAN1 (veikia kaip switch).
Ir kompas prijungtas būtent prie Zyxel.
Jei kompas jungiamas tiesiai į ADBB - IPTV KOMPE veikia
Jei kelias "ADBB-Zyxel-PC" tuomet kompe neveikia. (Kompas turi
interneta, veikai torrent ir t.t.)
WTF?

Gal reikia rasyti stream http://192.168.1.1:1234/udp/239.2.3.13:1234
(bet blyn kaip tada atkasti IGMP proxio porta? 192.168.1.1:XXXX)
(192.168.1.1 - ADBB)