Tema: Re: q: apie stovus (laikiklius) monitoriui, tvirtinamus prie stalo
Autorius: andrius
Data: 2016-02-08 16:01:05
On 2016.02.08 03:42, Trolis wrote:
> Sveiki,
> yra poreikis prie stalo pritvirtinti ar šiaip pastatyti du monitorius
> 30" ir 24".
>
> Pabrowsinau skjytech ir visi už krikščionišką kainą apsiriboja kokiais
> nors 23, 25 ar 27".
>
> 1) ar bandėt tuos stovus ir patogu?
> 2) jeigu užkabinsiu du skirtingus monitorius, kurių, spėju, svoris irgi
> skiriasi, ant dualo, ar nebus kokio disba;lanso ar pnš?
> 3) kur lt gauti stovus krikščioniškomis kainomieis, nes dabar mano 30"
> neatitinka nieks :(
>
> Ačiū!

1) naudoju pora SilverStone ARM11SC
(http://www.silverstonetek.com/product.php?pid=408&area=en) ir kazkoki
tai Newstar.
uzima maziau vietos ant stalo - situ poziuriu patogiau.
ant Newstaro - bukai padaryta vieta per kuria reguliuojasi paties
monitoriaus pasukimo kampas.
silverstone stovams rimtu priekaistu kaip ir neturiu.

2) disbalansas tikrai bus. nei jei vienodas svoris - disbalansas bus del
skirtingo monitoriu svorio centru nuo centrines stovo asies (kitaip
sakant - nevienodo ilgio svertai).

3) imo nera tos kainos kazkokios beprotiskos. uz gera daikta reikia
moket. galima ziuret ar is ebejaus neisgauna pigiau
kiek pamenu ka maciau kai sau rinkausi - nelabai kas yra 30"
monitoriams, jei dual (ir daugiau) max kokius 27" esu mates.